mandag den 6. januar 2014

Certificeret Hjemmedyrker


Certificeret Hjemmedyrker - det er hvad jeg er! ;) Jeg er nemlig blevet adlet dertil, af Persilles Hjemmedyrk!

Det gør mig glad og stolt ;) Persille har en facebook gruppe ved navn: Persilles Hjemmedyrk. Kig endelig ind. Her viser Persille selv hvordan hun kan dyrke det mest utrolige hjemmedyrk, i en betongård i København. Jeg vil ikke afsløre en masse om hvad hun laver - for jeg synes du selv skal kigge med.

Men jeg kan fortælle at hun her i december holdt et awardshow, hvor hun udloddede en masse priser og gaver, til en hel masse danske hjemmedyrkere. Og awardshows kan man da ikke få nok af vel? Og da slet ikke den hjemmedyrkede slags :)

Mit certifikat kommer til at hænge i drivhuset til foråret. Jeg skal liiige have flyttet og samlet drivhuset igen, her ovenpå stormene. Der er lidt for luftigt derude lige nu.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar