mandag den 8. april 2013

Byggemand Bob - i gule gummistøvler


Lørdag den 6. marts, var en smuk dag med høj solskin.... i hvert fald sådan ind i mellem skyerne ;)

Dagen var perfekt til at sætte glas i drivhuset. Min far kom og hjalp mig med det og vi hyggede os. Nanna gik og tog billeder af det hele, så alle fotos i denne post er hendes :)


Så der gik rigtigt Byggemand Bob i dagen og riiigtig mange små clips og metaldimser er blevet placeret og langsomt fik huset glas i alle sider og det meste af taget. Desværre manglede der 3 stykker glas - så der kom plastik på de sidste huller.

Men idag, har jeg hørt i min øresnegl, at der vist står noget glas og venter på mig i Kolding. Glæden er STOR - jeg siger det bare. For jo før huset bliver lukket helt, jo hurtigere kan der bliver lidt varmere derinde. Og faktisk ligger der også nogen fliser og venter på mig, her i byen. Jubiii!


Det tog ikke ret lang tid, at sætte alle ruderne i huset. Min far og jeg udgjorde et ret godt team, hvis jeg selv skal sige det ;) I med rude - clips - clips - holder - holder... ny rude ;)


Som om det ikke var fedt nok at få huset op at stå - så havde far også taget en trailer med, så jeg kunne få kørt mit "skrammel" væk. Dejligt at få ryddet op i pap og småtteri.

Så efter endt arbejde må jeg tilstå der var lidt gelé i kroppen!!!


Se bare... helt gummi ;) AJ det var ikke så slemt, jeg fik ikke lov at gøre noget hårdt arbejde og jeg kørte KUN lige til lidt før grænsen! Så alt i alt var jeg ret god til at styre mig. Men det kan man også sagtens når man har god hjælp :)

Når man ikke lige kan selv - bliver man altså virkelig glad og taknemmelig når andre gider lægge kræfter i her hos mig! :)


2 kommentarer:

  1. En dejlig solskinsfortælling :D

    Tillykke med det næsten færdige drivhus! Jeg nyder mit i stor stil i disse dage, hvor solen skinner. Ude er der koldt, men inde er der forår :D

    Hjerteligst

    SvarSlet
    Svar
    1. Taak :) Desværre holder sådan et glashus bare ikke ret godt på varmen om natten ;) Ellers var mit fyldt nu!

      Slet