søndag den 24. juli 2011

Regn regn regn


Regn regn og atter regn .... Mon vi får lov at få noget varmt og solrigt vejr, inden det igen bliver efterår? :) Jeg håber det virkelig. For ellers bliver mine batterier godt nok noget flade, inden året er omme.

Det eneste gode, jeg kan finde på ved regn, for tiden.... det skulle da være at det giver nogen gode fotos. Der er i hvert fald riiig mulighed for dråbe-fotos. Alt er vådt og lyset er dæmpet af de grå skyer.


Selv planterne har da vist fået nok vand nu, ikke? Og mine tomater og bønner mangler snart noget varme og noget solskin... så jeg kan få en god høst :) Jeg tror aldrig, at jeg i juli måned, har set så små tomatplanter før.

De er ikke så særligt høje endnu og har vel 5-6 blomster hver. Og endnu ikke tegn på en lille grøn tomat. Men mon ikke det snart kommer? Det kan da ikke passe andet....

Og jeg har glædet mig sådan til tomater af egen avl.... så det skal bare lykkes.



 
Se bare... der ER bønner og der ER blomster i tomaten. Så mangler vi bare at det går liiiidt bedre :) For der er ikke meget sjov i at sidde og spise 10 bønner i alt, til to mand. Eller bare kigge på tomatplanterne og tænke på lækre bruchetta... når den ikke får spyttet nogen tomater ud ;) Så krydser vi altså lige fingre for en formidabel sensommer ikke?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar